پرسش های متداول ساختمان کاران

بخش پرسش های متداول ساختمان کاران به پرسش های اساسی درباره ی ساختمان کاران پاسخ می دهد.

1. ساختمان کاران چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

ساختمان کاران در زمنیه های مختلف ارائه دهنده خدمات می باشد.
ساختمان کاران، جامع ترین و با سابقه ترین سامانه ارائه خدمات ساختمانی در کل کشور است که در زمینه های مختلف شامل تمام مجریان ساختمانی از جمله: داربست بندها، قالب بندها، پیمانکارها، بناها، نقاشان، تاسیسات و … ارائه دهنده خدمات ساختمانی می باشد.
همچنین نصب، اجاره و اجرای داربست فلزی، انجام آرماتوربندی و قالب بندی دعوت به همکاری می آورد.
ما شما را با بیش از 3 هزار سازنده مسکن (آرماتوربند، قالب بند، داربست بند و ….) در کل کشور آشنا می کنیم و مجریان را به کارفرمایان متصل می کنیم.
در هر زمینه شغلی ساختمان هستید با ثبت درخواست و ثبت نام در این برنامه رایگان کار بگیرید و شناخته شوید. همچنین کارفرمایان که نیاز به متخصص ساختمانی دارند با ثبت درخواستشان می توانند از مجریان قیمت بگیرند و کار را به متخصصان بسپارند.
ساختمان کاران جهت تکمیل و بهبود پرسنل خود، از تمامی متخصصین در تمامی زمینه های خدماتی مانند تاسیسات ساختمانی، نقاشان و بناها، مجریان ساختمانی و … دعوت به همکاری می کند.
مجریان ساختمانی با ثبت نام در اپلیکیشن ساختمان کاران و انتخاب شغل و حرفه ی خود می توانند ثبت نام نمایند و در صورتی که کارفرما آگهی ثبت نماید برای آنها پیامک ارسال می شود که هرچه زودتر بتوانند قیمت بدهند کارفرما مشخصات آنها را می بینند و کار را به شما می سپارند.
کارفرما با ثبت آگهی در اپلیکیشن ساختمان کاران و مشخص کردن حرفه شغلی که به آن نیاز دارند و نیز درج مشخصات کار ، منتظر قیمت دادن مجریان ساختمان می مانند و انتخاب می کنند که کدام یک از مجریانی که قیمت دادند تماس بگیرند و کار را به ایشان بسپارند.
همچنین قابلیت های دیگری از جمله خرید و فروش بازیافت انجام می شود.

2. ساختمان کاران برای چه کسانی قابل استفاده است؟

ساختمان کاران برای تمام افرادی که صاحب حرفه و تخصص ساختمانی هستند و همچنین کارگران ساختمانی که به دنبال کار می گردند، می توانند ثبت نام نمایند و همینطور کارفرمایانی که نیاز به مجری ساختمان برای انجام کاری دارند می توانند آگهی ثبت کنند.

3. ساختمان کاران چه زمانی ساخته شده است؟

ساخت و راه اندازی اپلیکیشن ساختمان کاران در سال 1396 شروع شد. به منظور راحت و آسانتر شدن پل ارتباطی تمام مشاغل ساختمانی با درخواست کنندگان از قبیل نیرو کار و مشتری و ……
از طریق این اپلیکیشن شما دیگر نگران دسترسی راحت و بدون محدودیت را ندارید و در هرجا و هر مکان می توانید درخواست خود را ثبت و ارسال کنید.

4. ساختمان کاران در کدام دستگاه ها پشتیبانی می شود؟

اپلیکیشن ساختمان کاران در همه دستگاه های اندروید قابلیت پشتیبانی را دارد.

5. ورود به ساختمان کاران و ارسال پیامک

جهت ثبت نام و ورود به برنامه ساختمان کاران کافی است با وارد کردن شماره تماس خود، پیامک ارسال شده برای شما کد را وارد نمایید و بعد از ورود، مشخصات خود را وارد نمایید و شغل هایی که در آنها تخصص دارید را انتخاب نمایید و باید منتظر تایید باشید بعد از تایید می توانید به آگهی ها قیمت بدهید.

6. چرا برای من کد ورود به اپلیکیشین نمی آید؟

زمانی که کد ورود برای شما ارسال نمی شود به چندعامل بستگی دارد:
– امکان دارد پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده باشید و کد به پیامک های مسدود شده می رود. اگر این مورد بود شماره را از مسدودی خارج کنید که پیامک را ببینید.
– امکان دارد مشکل از مخابرات باشد و باید صبور باشید و چندین بار امتحان کنید تا کد برای شما ارسال شود.
– امکان دارد شماره ی ورود را به اشتباه وارد کرده باشید و شماره ی کسی دیگر باشد که کد برای دیگری ارسال می شود.

7. پشتیبانی ساختمان کاران

برای تماس با تیم پشتیانی ساختمان کاران می توانید در شبکه های اجتماعی پیغام بگذارید که تیم پشتیبانی در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند و یا با شماره 09134323842 تماس حاصل فرمایید.

8. ساختمان کاران در شبکه های اجتماعی دیگر

ساختمان کاران در شبکه های اجتماعی زیر فعالیت دارد:
اینستاگرام
روبیکا
تلگرام
واتساپ
ایتا