کابینت ام دی اف

دانلود نمونه قرارداد کابینت ،ام دی اف،های گلاس،ممبران

نمونه قرارداد کابینت، یکی از انواع قراردادهاست که بعد از ساخت خانه و ساختمان، جزو مهمترین کارهای داخلی ساختمان، تجهیزات آشپزخانه است که زیبایی به خصوصی به خانه می بخشد.برای انجام این کار،معمولا کار را به کابینت ساز می سپارند و نیز جهت انجام حسن کار با توجه به نمونه قرارداد کابینت که در اختیار شما می گذاریم، قراردادی مابین دو طرف تنظیم می شود.
نمونه قرارداد کابینت برای ساخت ونصب کابینت باید قوانین ومقررات رعایت کرد که ساختمان کاران در این فرم ، یک متن آماده برای مکتوب و رسمی کردن توافق بین مشتری وفروشنده کابینت قرار داده است که در زیر نمونه آن قابل مشاهده است

1. جنس و برند متریال کابینت

در کابینت از جنس ام دی اف یا از جنس هایگلاس، ایرانی یا خارجی بودن متریال و برند آنها، عواملی هستند که بسیار در کیفیت کار و در قیمت تمام شده اثر می گذارند.
اگر قصد اجرای کابینت یا کمد از جنس چوب یا روکش چوب دارید، باید بدانید که نوع چوب و همچنین نوع رنگی که روی چوب اجرا میشود، میتواند قیمت و کیفیت کار را زمین تا آسمان عوض کند، پس حتما با توجه به نمونه قرارداد کابینت، این موضوعات را هم ذکر کنید.

۲. جنس، برند و کد متریالِ یونیت کابینت

همانطور که میدانید اغلب برای یونیت کابینت‌ها از ورق ام دی اف سفید استفاده میشود، یعنی فرقی نمیکند که شما کابینت هایگلاس سفارش داده اید، یا ممبران یا ام دی اف؛ در هر حال برای اسکلت (یا یونیت) کابینت‌ها از ورق ام دی اف سفید ساده استفاده میشود. اما همین ورق‌ها هم برندها و در نتیجه کیفیت‌های مختلفی دارند، پس لازم است که برند مورد استفاده را در قرارداد ذکر کنید.

۳. جنس و برند یراق آلات (دستگیره، لولا، ریل کشوها و…)

از دیگر موضوعاتی که در قرارداد به آنها پرداخته میشود، نوع و برند یراق آلات است. مثلاً پیشنهاد میشود برای لولا ها از لولای آرام بند و برای ریل کشوها از ریل ساچمه‌ای سه تکه استفاده کنید.

۴. جنس و برند صفحه کابینت

معمولاً هزینه صفحه سه سانتی روی هزینه‌هایی که برای کابینت ارائه میشود، حساب شده است. اما اگر شما قصد استفاده از صفحات کابینت متفاوت و با کیفیت‌ و طرح متنوعی دارید، باید در انتخاب برند و نوع آنها دقت کرده و در قرارداد هم بیان کنید.

۵. مدت زمان تحویل و قیمت تمام شده‌ی کار

مهم ترین قسمت در نمونه قرارداد کابینت، مربوط به قیمت تمام شده‌ی کار است. علاوه بر این، زمانی که برای تحویل کار با مجری توافق کرده اید را هم در قرارداد ذکر کنید. حتی برخی افراد که زمان اجرای کار برای آنها خیلی مهم است، در قرارداد بندی تحت عنوان جریمه تاخیر در تحویل اضافه میکنند. به این صورت که برای هر روزی که مجری کار را بدون دلیل موجه، دیرتر تحویل بدهد، جریمه‌ای تعیین میشود.

۶. مبلغ و زمان پیش پرداخت

مبلغی که به عنوان پیش پرداخت توافق کرده اید و همچنین زمانی که باید پیش پرداخت، به مجری پرداخت شود را با توجه به نمونه قرارداد کابینت حتما ذکر کنید. خیلی مهمه که شما مبلغ پیش پرداخت را دقیقا در همان زمانی که توافق کرده اید بپردازید. چون به دلیل نوسانات قیمت، هر روز دیرتر پرداخت شما ممکن است باعث شود، قیمت متریال تغییر کند و حتی در بعضی شرایط دیگر امکان خرید متریال با برند مورد نظرتان (به دلیل گران‌تر شدن قیمت ها) نباشد.

۷. پی وی سی (PVC) بودن یونیت زیر سینک

بعضی از موضوعات به ظاهر ساده، میتوانند در نتیجه نهایی و دوام کابینت و حتی کمد خیلی اثر داشته باشند.

۸. مشخص بودن طراحی مدنظر و ابعاد توافق شده

پیشنهاد می شود قبل شروع کار، طراحی داشته باشید. طراحی میتواند هم تصورات شما و دکوراتور را به هم نزدیک کند و هم جلوی بسیاری از دوباره کاری ها را بگیرد. حتی اگر مایل نیستید که طراحی خیلی حرفه ای انجام شود، میتوانید از دکوراتور بخواهید که به صورت دستی طراحی را رسم کند.

قابل توجه مجریان و کارفرمایان گرامی، لازم به ذکر است که عقد قرارداد را جدی بگیرند.

وهمچنین برای مشاهده نمونه قرارداد طراحی دکوراسیون داخلی کلیک کنید.

به نام صانع هستی

«قرارداد طراحی و اجرای کابینت ام دی اف»

اين قرارداد بين …………………..  فرزند …………. کدملی…………….  مديريت صنایع چوب وMDF  ……………….که از اين پس مجري ناميده مي‌شود و آقا/خانم …………………… فرزند  ……………… به شماره ملی ………………… با تلفن  ………………… كه از اين پس خريدار ناميده مي‌شود در تاریخ ……………   به شرح ذيل منعقد مي گردد.

ماده 1. موضوع قرارداد : طراحی و اجراي سيستم كابينت آشپزخانه و اپن  با مشخصات متریال زیر :

1-1 مشخصات فنی پروژه: بدنه (یونیت) کابینت ازMDF  سفید برند …… با کد …….. و نماها با  MDF‌ ایرانی برند……………. کد ………. برای رنگ …….  و برند…… کد ……… برای رنگ ………..  و صفحه روی کابینت   از جنس………… برند     …………….به ضخامت ………. میلیمتر .

تمام قطعات با MDF واز برندهای ذکر شده در بالا قرارداد ساخته خواهد شد، تمامی لولاها از نوع آرام‌بند و از برند……………. می‌باشند، یونیت زیر سینک از جنس PVC   سفید است، دستگیره‌ها تا قیمت ………….. تومان به عهده مجریست (ده هزار تومن عرف فعلی است)، ریل کشوها ساچمه‌ای سه تکه با برند……………………..خواهند بود.

تبصره 1: هزینه شیشه و CNC   و سند بلاست، طراحی و رنگ آمیزی احتمالی و هزینه حمل آنها به محل با خریدار است. همچنین در صورت نصب خاص شیشه، هزینه نصب شیشه با خریدار می‌باشد و  این موارد در قیمت اجرای کابینت محاسبه نشده است.

1-2 محل اجرا: ساختمان واقع در ……………………………………………………………………………….

1-3 مدت قرارداد : مجري موظف است پس از اخذ تأیيديه کتبی طرح، ظرف مدت …… روز كاري از زمان پرداخت پیش پرداخت و تحویل محل اجرا تكميل نموده و تحويل خريدار نمايد. (بین ده تا بیست روز کاری عرف اجرای کابینت ام دی اف است)

تبصره 2: چنانچه برای اصلاح و تغییرات طرح توافق شود، پنج روز به این زمان اضافه می‌گردد و قیمت نهایی بر اساس طرح اصلاح شده برآورد می‌شود. بدیهی است مبلغ این قرارداد بر اساس طرح مورد تأیید کارفرما که به امضاء ایشان رسیده است برآورد گردیده است.

1-4 مبلغ قرارداد: قیمت طبق طرح امضاء شده توسط خریدار محترم با مشخصات فنی ذکر شده با اندازه‌گذاری آشپزخانه موجود به صورت تمام شده و مقطوع مبلغ ………………… ریال معادل …………………………تومان می‌باشد. این مبلغ بر اساس ………….. تومان برای هر متر طول کابینت استاندارد با مشخصات فوق توسط مجری برآورد گردیده است .

تبصره 3: بدیهی است در صورت تغییر اندازه‌ها یا تغییر طرح ، قبل از شروع ، قیمت نیز باید اصلاح گردد و در صورت ایجاد تغییرات بعد از شروع کار تمامی هزینه های صورت گرفته قبل که قابل استفاده نیستند به عهده خریدار محترم خواهد بود، بنابراین بسیار ضروری است که خریدار در هنگام تأیید طرح کمال دقت را بفرمایند.

تبصره 4: هزینه حمل لوازم و قطعات به طبقات بالاتر از همکف به عهده خریدار می‌باشد.

1-5 نحوه پرداخت: در هنگام امضاء قرارداد و به عنوان پیش پرداخت، خريدار میزان ……………. درصد از مبلغ قرارداد (عرف 50 تا 60 درصد است) را نقداً به مجري پرداخت نموده و رسيد دريافت مي‌نمايد. بعد از حمل یونیت ها و نصب آنها در محل 20% قرارداد به مجری پرداخت می گردد تا توان مالی مجری برای خرید و تکمیل ادامه کار تأمین گردد. پس از اجراي 80 % موارد قرارداد ( هنگام نصب درب و درب نماها روی کابینت) قبل از تحويل قطعي 10 درصد مبلغ قرارداد به مجري پرداخت مي گردد . الباقي  ده درصد مبلغ مانده پس از اتمام اجرا و تحويل كار طبق قرارداد، تسويه حساب مي گردد.

تبصره 5 : در صورت تغییرات در طرح و اضافه شدن به مبلغ قرارداد ، مبلغ اضافه شده نيز به همين ترتيب باید پرداخت گردد.

تعهدات مجری :

 

  • مجری باید انجام کار را در زمان مذکور در قرارداد بانجام دهدو در صورت تأخیر که مقصر مجری باشد، خریدار می تواند به ازای هر روز دیرکرد ……….. تومان از فاکتور نهایی کسر نماید (عرف جریمه روزانه بین 50 تا 100 هزارتومان است) .
  • مجری موظف است در تمام مراحل نصب کمال دقت را داشته باشد و در هنگام اجرا چنانچه موجب آسیب به قسمت‌های دیگر ساختمان گردد، باید جبران خسارت نماید.
  • مجری موظف است متریال را طبق مشخصات مذکور در قرارداد خریداری و اجرا نماید و چنانچه بدون هماهنگی و تأیید کتبی خریدار مشخصات را تغییر دهد موظف به تعویض یا جبران خسارت احتمالی می باشد.
  • تمیز کاری کلی فضای کار پس از اجرا و جمع کردن پرت چوب‌ها و براده‌های برشکاری در محل به عهده تیم مجری می‌باشد.
  • مجری موظف است یک نسخه پیش فاکتور که به تفکیک، متراژ دقیق هر قسمت وابعاد و ضرایب انواع قسمت ها در آن ذکر شده به همراه قیمت پایه که ملاک محاسبه مالی است را تهیه کرده و به خریدار تحویل دهد و این پیش فاکتور را به قرارداد پیوست نماید. بدیهی است پس از پایان کار فاکتور دقیق ملاک تسویه نهایی قرار گیرد.

تعهدات خریدار :

  • خریدار متعهد می‌گردد متریال‌هایی که خرید آنها را به عهده دارد مانند دستگیره یا اکسسوری‌ها را به موقع تهیه نماید و چنانچه تاخیر در تهیه آنها موجب تأخیر در اتمام کار گردد پیامدهای آن به عهده خریدار می‌باشد.
  • خریدار موظف است کلیه پرداخت ها را در موعد مقرر انجام دهد چنانچه پرداخت ها به هر دلیلی در موعد انجام نشود و این مورد باعث تأخیر در انجام کار یا تغییر قیمت یا از کار افتادن نیروهای اجرایی گردد خریدار موظف به جبران اختلاف قیمت یا هزینه کرد اضافه پرسنل می‌باشد و تأخیرات احتمالی جزو تاخیرات مجاز مجری محسوب میگردد.

 

شرايط عمومي :

الف: شرط شروع قرارداد اجراي كامل كاشي، سراميك کف، گچ و رنگ سقف و بدنه محل‌هاي نصب مي باشد و مسئولیت هرگونه عدم تکمیل این موارد به عهده خریدار است.

چنانچه اجراي اين موارد پس از اجرای کابینت‌، آسيبي متوجه مورد قرارداد نمايد کلیه هزینه های اصلاح و مسئوليت آن با خريدار مي باشد.

ب: چنانچه درقسمتی از کابینت‌ها از لوله استيل و يا قطعات خاص مانند لولاهای اتومات یا غیره استفاده گردد، هزينه تهيه آن با خريدار و نصب آن به عهده مجري مي‌باشد. همچنين تهيه هود، سينك، اجاق گاز، سبد آبچكان سينك و شيشه‌هاي سند پلاست شده و ريل و سبدهاي كمد هاي ميني سوپر و فرها با خريدار است مگر اینکه در این موارد نیز با مجری توافق صورت پذیرد .

ج: در صورت نصب موارد بند ب توسط مجري، هزینه نصب این قطعات به مبلغ قرارداد اضافه مي گردد. نصب سینک  و سبد آبچکان وبرش محل نصب اجاق گاز در مبلغ  قرارداد حاضر محاسبه شده است.

د: در صورت انصراف خريدار از اجرا قبل از تهيه اجناس و برش كاري قطعات، خریدار موظف است مبلغ یک میلیون تومان بابت طراحي، اندازه گیری، برآورد قطعات برای برشکاری وایاب و ذهاب به مجری پرداخت نماید و چنانچه بعد از تهیه اجناس وبرشکاری قطعات خریدار از انجام کار منصرف گردد، باید کلیه هزینه های انجام شده تا آن زمان بعلاوه 25% هزینه های انجام شده بابت حق الزحمه مجری جهت مدیریت پروژه را پرداخت نماید و اجناس خریداری شده را دریافت نماید.

ه: چنانچه به هر دليلي كه مجري باعث آن نشده باشد زمان قرارداد به اتمام برسد، قيمت اجراي كار با توجه قيمت روز بازار به روز خواهد شد و خريدار موظف به پرداخت اضافه قيمت مي باشد وشرایط پرداخت نیز با توجه به شرایط بازار  باید به روزرسانی گردد .

ك: بابت هزينه نصب در شهرستان اطراف  20% مبلغ كل قرارداد به فاكتور اضافه مي‌گردد.

ل: خريد دستگيره تا مبلغ ……….. تومان با مجري است (عرف بین 10 تا 15 هزارتومان است) و چنانچه خريدار دستگيره‌اي با قيمت بالاتر درخواست نمايد اضافه مبلغ را باید بپردازد. همچنين چنانچه از لولاهاي خاص (آسانسوري) استفاده شود خريد و هزينه نصب آن با خريدار مي باشد.

م: مسئولیت نگهداری از قطعات ،لوازم ویراق آلات کابینت در زمان عدم حضور مجری به عهده خریدار می‌باشد .

مبلغ     …………….   تومان به صورت نقدی در تاریخ …………  به عنوان پيش پرداخت تحويل مجري گرديد.

این قرارداد در چهار صفحه و دو نسخه در تاریخ……………… به امضای طرفین رسید که هر نسخه حکم واحد دارد.

نام و نام خانوادگی و امضای خریدار:                                        نام و نام خانوادگی و امضای فروشنده:

نام و نام خانوادگی و امضای شاهد اول:                            نام و نام خانوادگی و امضای شاهد دوم:

دانلود رایگان نمونه قرارداد کابینت ام دی اف فرمت word وpdf

دانلود فایل pdf                          دانلود فایل word

دانلود رایگان نمونه قرارداد کابینت گلاس فرمت word و pdf

دانلود فایل pdf                          دانلود فایل word

دانلود رایگان نمونه قرارداد کابینت ممبران فرمت word و pdf

دانلود فایل pdf                          دانلود فایل word

نمونه قرارداد پیمانکاری

قرارداد برق کاری ساختمان

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *