استعلام بروز قیمت کاشی کاری و سرامیک در 1402

قیمت کاشی کاری و سرامیک در 1402

بر اساس افزایش نرخ تورم 70 درصدی در قیمت مصالح ساختمانی و همچنین 30 الی 40 درصد مبلغ مصالح، دستمزد می شود.نرخ دستمزد را در سال 1402 تعیین شده است. اما به علت وابستگی نرخ دلار به هزینه و دستمزد کاشی کاری، با تغییر قیمت دلار ممکن است هزینه دستمزد تغییر نماید.

جهت اطلاع از قیمت کاشی کاری و سرامیک در 1402 در اصفهان، کاشی کاری شمال و قیمت کاشی کاری در شیراز و یزد ادامه مقاله را مطالعه کنید.

نرخ دستمزد کاشی کاری 1401 بر چه اساسی محاسبه می شود؟

قیمت کاشی کاری و سرامیک کاری برپایه هر مترمربع کار انجام میگیرد، اما این مبنای محاسبه در مکان هایی قابل اجرا است که متراژ حدود ۱۰۰ متر به بالا باشد و در کارهای خرده عمدتا به صورت کنتراتی دستمزد و نرخ کاشی کاری بین دو طرف توافق میشود .

نرخ دستمزد کاشی کاری 1401 و سرامیک کاری به عوامل زیر بستگی دارد:

 متراژ، محل نصب، چیدمان و قیمت کاشی سرامیک و …

 قیمت کاشی کاری چسبی نسبت به کاشی کاری دوغابی پایین تر است، زیر اجرای آن نیاز به صرف زمان کمتری دارد.

نصب کاشی سرامیک های گران قیمت نسبت به نوع معمولی آن گرانتر است زیرا نیاز به توجه و حوصله زیادی دارد.

دستمزد کاشی کاری طرح های خاص مانند لوزی یا آجری نسبت به کاشی کاری ساده گرانتر است. زیرا و دلیل اجرای آن سخت تر و زمان بر می باشد.

قیمت نصب کاشی سرامیک در مکان هایی مانند در ارتفاع و راه پله نیز کمی بیشتر محاسبه می شود.

هزینه نصب کاشی استخر به خصوص کاشی کاری طرح دار و کاشی کاری مساجد و اماکن تاریخی جزو گران ترین و بالاترین دستمزد دستمزد است.

توافق پیش از اجرای کار و بستن قرارداد بین دو طرف با ذکر تعرفه و جزییات، همواره از مهمترین بخش در خدمات ساختمانی است.

کاشی کاری-سرامیک-ضدآب-شب بندی

قیمت کاشی کاری و سرامیک در 1402

دستمزد و نرخ کاشی کاری سال 1402 تصویب شده است و طبق نرخ اتحادیه لوله کشی ساختمان به شرح زیر است. بدیهی است که قیمت کاشی کاری و نصب سرامیک به عواملی همچون متراژ و نوع اجرای کار بستگی دارد.

نرخ نصب کاشی و سرامیک کف پذیرایی، آشپزخانه، اتاق و سرویس بهداشتی ( حمام و توالت ) متری 65 تا 75 هزار تومان

دستمزد نصب کاشی و سرامیک دیوار   : متری از 125000 تا 160000 تومان

هزینه دستمزد کاشی کاری مشاعات و پارکینگ : متری از 120000تا 150000 تومان

دستمزد نصب کاشی بین کابینتی آشپزخانه متوسط: از 2 میلیون و 500 تا 3800 هزار تومان

هزینه کاشی کاری استخر معمولی و مدل دار هر متر بین 350 تا 400 هزار تومان

دستمزد نصب کاشی سرامیک سرویس بهداشتی  بین 3 تا 5 میلیون تومان

دستمزد کاشی کاری با چسب متراژ بالا  هر متر از 140000 تا 170000 تومان

استاد کاشی کار با دقت و مهارت بالا باید این کار را انجام دهد. حجم کار از موارد مهم و تاثیرگذار در قیمت کاشی کاری و سرامیک در 1402 است. به هر میزانی که حجم و متراژ کار بالا برود احتمال تخفیف بیشتر می شود.

قیمت کاشی کاری و سرامیک در 1402

نرخ اتحادیه کاشی کاری سال 1402

معمولا نرخ و قیمت کاشی کاری و سرامیک در 1402 مانند سالهای گذشته به دلیل گرفتن قیمت از حداقل نرخ اتحادیه تهران کمی متعادلتر است. در کاشی کاری دو نوع مختلف چسباندن کاشی با دوغاب و چسب استفاده می شود. کاشی های مدل مختلف قیمتی فراتر از نرخ کاشی کاری در اصفهان و شیراز دارد. نرخ دستمزد کارگر کاشی کار و استادکار کاشی در شهرهای بزرگ بالاتر و میزان بیشتر است. در شمال کشور استاد کاشی کار کم است و موجب مهاجرت استایید لوله کشی و کاشی کار به این منطقه کشور شده است.

دستمزد نصب کاشی و سرامیک

دستمزد نصب کاشی بستگی به انواع آن، کوچکتر و زمان بر بودن آن، گران تر بودن کاشی دیوار نسبت به کف، کاشی های بزرگ یا اسلب با قیم برابر کاشی معمولی، گران تر بودن کاشی سنتی و آنتیک نسبت به کاشی استخر بر روی قیمت دستمزد نصب کاشی و سرامیک تاثیرگذار است.

همچنین کاشی کاری دوغابی نیز از کاشی کاری چسبی گران تر بوده است.

استعلام رایگان نرخ دستمزد و قیمت کاشی کاری و سرامیک در 1402

روند استعلام قیمت کاشی کار و استخدام متخصص در این زمینه بدون نیاز به پرداخت هزینه و در چند مرحله کوتاه انجام می‌شود. جهت انجام این کار فقط کافیست در اپلیکیشن ساختمان کاران به عنوان کارفرما ثبت نام کنید و آدرس، مشخصات، ابعاد، متراژ و اطلاعات مورد نیاز دیگر ( مانند تاریخ تحویل پروژه، عکس و فیلم مربوط به کار و نوع دقیق کار) را ثبت کنید. تا متخصصین پیشنهاد شما را دریافت کرده و بعد از بررسی آن را تایید کنند.

جهت دانلود اپلیکیشن ساختمان کاران کلیک کنید

کاشی-سرامیک-قیمت کاشی کاری-ضد آب

دستمزد کاشی کاری به چه عواملی بستگی دارد؟

محاسبه قیمت دقیق کاشی به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند: متراژ، قیمت کاشی و مصالح مورد نیاز و ….گوناگونی مشخص می‌کند. به طور کلی با موارد زیر قیمت مشخص می شود:

نوع روش کاشی کاری

دو روش کاشی کاری منزل شامل موارد زیر می شود:

     1. روش دوغابی یا نصب با دوغاب

در این روش، تراز بودن سطح بسیار مهم است. پس اگر پروژه نوسازی باشد، قبل از شروع کار باید کاشی های قدیمی جدا شوند. به همین دلیل، انجام این کار زمان برتر است و در نتیجه دستمزد کاشی کاری بیشتر می‌شود.

     2. روش چسباندن کاشی روی کاشی

نصب کاشی های جدید روی کاشی‌های قدیمی با چسب احتیاجی به تخریب و زیر سازی ندارد. در این روش سرعت انجام کار بیشتر است در نتیجه دستمزد کمتر می شود. نکته ی این روش این است که هزینه خرید چسب مخصوص این کار را باید جداگانه حساب کرد.

 تعمیرات و زیرسازی آن

سطح مورد نظر برای کاشی کردن باید مسطح و بدون سوراخ، پستی و بلندی و نشتی باشد. اگر هر کدام از این ایرادات را دارا باشد پیش از نصب کاشی باید رفع گردد و به سطحی کاملا صاف و بدون ایراد تبدیل شود.

عمودی یا افقی بودن محل نصب کاشی سرامیک

نرخ دستمزد و قیمت کاشی کاری و سرامیک در 1402 به اینکه کاشی‌ روی کف یا دیوار نصب شوند هم بستگی دارد. نصب کاشی و موزاییک روی سطوح عمودی و یا دیوار زمان بر و نیازمند دقت بیشتری است، پس هزینه ی آن بیشتر است. اما تفاوت قیمت کاشی دیوار و کف خیلی رقم قابل توجه ای نیست.

ابعاد کاشی

خرید کاشی متناسب با کیفیت و جنس آن قیمت های متنوعی دارد. همچنین ابعاد متفاوت آن هر کدام به نحوی رو قیمت کاشی کاری و سرامیک در 1402 تاثیرگذار هستند. کاشی های بزرگ، تراز کردن و شیب بندی آن سخت تر است و نیاز به ابزارهای مخصوص تراز کردن دارند.

مکان و فضای پروژه برای نصب کاشی

قیمت کاشی کاری بر اساس متر مربع محاسبه می‌شود. قیمت کاشی کاری در منزل و قسمت های داخلی با قیمت بخش های دیگر مانند نما، راه پله متفاوت است. و هزینه هر متر کاشی کاری بر اساس جای مورد نظر تعیین می شود.

دستمزد کاشی کار

دستمزد انجام کار توسط نصاب باتجربه و کاربلد نسبت به استادکار تازه کار، طبیعتا بیشتر است. سپردن کار به این افراد، قیمت کاشی کاری و سرامیک در 1402 را افزایش می دهد اما نتیجه ا ی بی نقص و بدون نیاز به تعمیر در آینده را به شما تحویل می دهد.

قیمت کاشی کاری و سرامیک 1402(جدول)

قیمت کاشی کاری و سرامیک در 1402

محاسبه آنلاین قیمت کاشی کاری و سرامیک در سال 1402

در حال بارگذاری...
تومان
قیمت و هزینه نصب کاشی و سرامیک

توضیحات بیشتر:

      1. کارفرما موظف به تهیه مصالح مورد نیاز کاشی کار از جمله: کاشی، سرامیک، سیمان و ماسه و … در هر طبقه است.
      2. اگر بتن کشی و یا کف سازی پروژه را، کاشی کار انجام دهد و کارفرما از نصب سرامیک منصرف شود، ملزم به پرداخت 70 درصد از اجرت کار سرامیک می باشد.
      3. انجام کاشی کاری تا ارتفاع 3 متر است و بیشتر از 3 متر 25 درصد به مبلغ آن اضافه می شود.
      4. حمل مصالح به محل پروژه و تقسیم آن در طبقات به عهده کارفرما می باشد.
      5. تامین ابزارآلات ایمنی و بهداشتی به عهده کارفرما می باشد.
      6. چنانچه کارفرما در پایان کار کاشی کاری از اجرای آن منصرف شود باید دو برابر مبلغ مشخص شده را به نصاب بپردازد.نور مخفی و ایجاد باکس لوازم بهداشتی توافقی است.

ویژگی های یک کاشی کار خوب چیست؟

      1. دقت و مهارت بالا: نصب کاشی همیشه با الگوها و کاشی‌های ساده انجام نمی‌شود. کاشی‌های طرح‌دار با الگوهای متنوع، به دقت و مهارت بیشتری احتیاج دارد تا نتیجه کار بدون نقص باشد.
      2. به‌روز و مطلع: کاشی کار باید ضمن آشنایی با انواع کاشی مانند کاشی ضدآب، آنتیک و … ، درجات کیفی آنها، از آخرین سبک‌ و تکنیک‌های این کار (از جمله چیدمان لوزی، زیگزاگی، حصیری، چرخ‌دنده‌ای ، سه‌بعدی و شش‌ضلعی) هم آشنا باشد. و همیشه سعی در یادگیری و به روز کردن تکنیک های خود باشد.
      3. قیمت‌گذاری منصفانه: استادکار ماهر ممکن است مبلغ بیشتری را برای نرخ دستمزد کاشی کاری 1402 اعلام کند. این موضوع کاملا طبیعی است اما در صورتی که قیمت آن، قیمت خارج از نرخ اتحادیه نباشد و کار کاملا بی‌نقص انجام شود و ارزش‌ این قیمت را داشته باشد.
      4. منظم و خوش‌قول: جمع آوری ابزارآلات و مرتب کردن فضا پس از کاشی کاری هم مهم است. همچنین کاشی کار باید به زمان تعیین شده، متعهد باشد، و کار را طبق زمان‌بندی جلو ببرد و به پایان برساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *